Електромобіль - хотіли як краще, вийшло як завжди

Електромобіль - хотіли як краще, вийшло як завжди

Користь для навколишнього середовища від переходу людства на електромобілі може бути не такою очевидною, як здавалося раніше. Більш того, згідно з даними Асоціації транспорту і навколишнього середовища (Environmental Transport Association, ETA) при збереженні поточної енергетичної інфраструктури багатьох країн збільшення кількості електричних автомобілів на дорогах може призвести до зростання викидів парникових газів і підвищення споживання викопних палив.

Переваги транспортних засобів на електричній тязі не викликають сумнівів, але багато в чому їх величина залежить від того, як саме генерується споживана ними енергія, яка її вартість і яким чином реалізовано законодавство щодо викидів СО2.

"Наші дані не повинні придушувати ентузіазм, пов'язаний з переходом на електромобілі, але вони не можуть розглядатися як панацея. Перед тим, як буде отриманий результат помітний при переході, необхідно внести суттєві корективи в методи виробництва енергії та ціноутворення на неї", - говорить Ендрю Девіс (Andrew Davis), який очолює ETA. Згідно звіту організації машини, які отримують енергію від вітряних або сонячних електростанцій, поза конкуренцією, але якщо в мережу надходить електрика, джерелом якого виступає, наприклад, вугілля, то гібридні автомобілі мають перевагу.

Найкращий шлях просування екологічно чистих засобів пересування - це введення більш жорстких стандартів, що регулюють викиди вуглекислого газу. До 2020 року європейські країни повинні обмежити їх кількість до 80 г/км, а до 2025 року - до 60 г/км. Разом з цим позитивну роль відіграє підвищення вартості традиційного пального. Більш того, від фінансових заохочень за придбання електромобілів і спеціальних ставок за проїзд по платних дорогах слід відмовитися. Винагородою повинна служити енергоефективність, а перенесення викидів з вихлопних труб у труби електростанцій тільки поверне проблему іншою стороною.

X

Вхід

Завантажую...